پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند! نکونام در استقلال ماندنی شد؟ صادقی: برای وضعیت بسکتبال مشهد ناراحتم | در مشهد برای ورزش هزینه نمی‌کنند! نوشاد عالمیان، نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز را شکست داد معادله مجهول مدیریت استقلال | مالکان جدید وقت کشی نمی‌کنند نام «استقلال خلیج فارس» رای می‌آورد؟ اوسمار در قائمشهر به یاد قهرمانی اظهارنظرهای متفاوت ویسی در مورد سرمربی لیگ برتری نارضایتی ترابی از پستش در پرسپولیس سمیعی سرپرست استقلال است یا مدیراجرایی؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و یوونتوس| تساوی بی‌حاصل آلگری و دروسی نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام| آتش‌بازی کلوپ در آنفیلد تاریخ و ساعت بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال | ذوبِ آهن، ماموریت جدید نکونام اظهارات عضو سابق هیات مدیره استقلال علیه سمیعی ماندن نکونام در استقلال قطعی نیست
سرخط خبرها

افشاگری حاتمی علیه مدیرعامل استقلال| برو از استقلال شکایت کن!

  • کد خبر: ۶۱۳۵۲
  • ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸
افشاگری حاتمی علیه مدیرعامل استقلال| برو از استقلال شکایت کن!
فرزاد حاتمی که به تازگی پیگیر حقوقش از باشگاه استقلال شده در مصاحبه به صحبت‌های مددی اشاره کرده است. او مدعی است مدیرعامل استقلال به او گفته برو از استقلال شکایت کند.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، فرزاد حاتمی درباره اختلافات مالی خود با باشگاه استقلال صحبت‌های تازه‌ای به زبان آورده است. او در این باره توضیحاتی داده است: «رای من علیه باشگاه استقلال دو سال قبل و در تاریخ ۱۳ شهریور ۹۸ صادر شده است. چگونه با وجود طلب من مجوز حرفه‌ای باشگاه استقلال صادر شده است؟ من این موضوع را پیوست کرده و به AFC می‌فرستم تا مشخص شود چگونه با وجود طلبم برای استقلال مجوز حرفه‌ای صادر می‌شود؟»

مهاجم اسبق استقلال ادامه داد: «باشگاه‌ها به سازمان لیگ و کمیته انضباطی فشار می‌آورند. تیم‌ها دولتی هستند و اگر خصوصی باشند کسی نمی‌تواند برای نقل و انتقالاتشان به نورشرق فشار بیارود. ۲۰۰ میلیون هم از سال ۹۳ و زمانیکه با پرسپولیس نایب قهرمان شدیم طلب داشتم که شکوری و سمیعی بخشی از آن را پرداخت کردند و به توافق رسیدیم. دوست نداشتم برای طلب خود داخل باشگاه استقلال بروم، اما ۱۰ سال گذشته است. مددی خودش در باشگاه نبود، اما گفتند هیچ اشکالی ندارد. برو شکایت کن.»

حاتمی افزود: «انگار نه انگار به عنوان مدیرعامل استقلال باید به این موضوع رسیدگی کند. اگر فوتبالی‌ها را بالای سر کار می‌آوردند این بلا سر ما نمی‌آمد و فدراسیون درست عمل می‌کرد، اما متاسفانه هر زمان با لابی گری کار استقلال و پرسپولیس درست می‌شود. ۳۰۰ میلیون علیه پارس جنوبی رای دارم، اما رضائیان مدیرعامل این باشگاه عضو هیات رئیسه فدراسیون است. اطمینان دارم اجازه نمی‌دهم کارم را در فدراسیون انجام بدهم.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->